Slödag

Idag har vi inte gjort många knop. Jag satt i soffan i pjamas ända tills kl 13.00 då jag var tvungen att byta om för att gå ner mot stan. Vi hade bestämt med några vänner att vi skulle se på bio. Filmen som vi hade valt var Side effects, vilket vi trodde var en thriller med lite kärlek i, sådär lagom att se en måndags eftermiddag. Ack så fel vi hade. Det var nog bland de konstigaste filmerna jag sett, men ändå sevärd. Mycket välgjord film som man inte slutade tänka på direkt i alla fall. Vet inte om vi har skrivit något om bio innan men det är mycket billigare att gå här, kostar rynt 50sek, lagom. Jag tycker att det är spännande att man inte får någon speciell plats utan man får vara i tid så man slipper sitta på kanten.  
Efter filmen gick vi hemåt igen för att laga lite mat. Resten av kvällen har jag ägnat åt att plugga grafisk design. Många nya ord att lära sig, en hel del som jag inte ens vet vad de betyder på svenska, men det är intressant!  :)
 
Nu är det dags att sova! I morgon börjar skolan igen efter långhelgen!
 
// Hanna

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det låter som om ni har det bra! Plugga hårt ;)

2013-02-22 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0