Mr. Quizter

 
 
Inte en helt ovanlig syn när Hanna ska plugga! Beroendeframkallande?
Prova själv: open.spotify.com/app/mrquizter
 
Kommentarer från Ms. Quizter herself:
-Vilket är ditt bästa quiz?
"Jag gillade Harry Potter quizet, där hade jag många rätt"
 
-Är Mr. Quizter det bästa som hänt sedan Quizkampen?
"Hmm.. ja, delat med TicketToRide!"
 
-Har Per Gessle varit med i Nile City?
"NEJ!. ...mummel...Glenn Killing! I MANEGEN!!"
-Du menar http://www.youtube.com/watch?v=zCk5gUc4_XQ ?
 
Prova mitt och Emmas musikal quiz :)
http://mrquizter.com/quiz.aspx?quiz=374771BF-72CE-4536-8ADF-A7A25E5D14C8
 
//Anna

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hanna - tycker du skall kolla in highscoren på Big Bang Theory *smirks*

2013-03-18 @ 22:55:58
Postat av: Emmy

Ska på releasepartyt för MrQuizter på fredag i Borås. Är det bra alltså?

2013-03-19 @ 08:09:44
Postat av: Hanna

Det ska jag verkligen göra Sanne!!!
oh roligt Emmy, jag tycker att det är roligt! Det är Annas pojkvän som varit med och tagit fram det :)

2013-03-19 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0