Santa Barbaraaaaa

Nu har det varit så där dåligt med uppdateringar här i bloggen igen, vi är ledsna för det och vi ska verkligen försöka bättra oss.
 
Så, vad har hänt sen sist. Sanne har redan hunnit komma och gå. Hon kom hit den 26 februari och åkte hem till kalla Sverige i tisdags igen. Det har varit jätteroligt att ha henne här och vi har både varit uppe i San Francisco igen och i Los Angeles. Jag och Sanne körde highway 101 upp till San Francisco så att vi var framme lite efter lunch och hann med att se lite grejer på fredagen också, sen körde vi Highway 1 hem på söndagen. Det var förra helgen, och när vi var uppe i San Fran passade Anna och Hanna på att ha photoshoot på skolan, grilla, sola och festa lite. Det var för övrigt den varmaste helgen sedan vi kom hit. Sen var det som vanligt massa plugg under veckan. Helgen som var nu firade vi på fredagen Hanna och Sanne som fyllde år innan vi på lördagen körde mot LA. Vi stannade i Santa Monica och åt lunch på Bubba Gump Shrimp och åkte lite karuseller på piren. Sen körde vi lite fel innan vi hamnade på Hollywood Boulevard och kunde se Hollywoodskylten och de berömda stjärnorna. Efter det var vi dödströtta och vi däckade totalt när vi kom fram till motellet. Natten mellan lördagen och söndagen ändrade vi även till sommartid här i USA så just nu är det bara en tidsskillnad på åtta timmar hem till er i Sverige. På söndagen åkte vi till en stor marknad i Pasadena, The Rose Bowl Flea Market. Det fanns en himla massa grejer och en himla massa folk där och jag tror att vi alla hittade något som var värt att köpa. Sen stannade vi och åt lunch i Pasadena innan vi körde hem mot Santa Barbara igen. Vi har även hunnit med att gå på bio, hängt lite i stan, vart uppe i Court House tornet osv,osv. Så det har hänt en hel del och det kan ju vara därför det inte har blivit så mycket uppdatering.
 
Nu vet ni i alla fall lite mer om vad vi har haft för oss.
Hoppas ni har det lika bra som vi! :D
Emma
 
BILDBOMB!
 
picknick!
San Francisco
Santa Monica
Hollywood
l
Firade Hanna och Sanne på HardRock!
Rose Bowl Flea Market
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh tänk vad tiden gick snabbt! Jag hann knappt fatta att jag var där innan jag åkte hem igen ;)

Jag hade sååå roligt ^^

(och ja, det är först nu jag läser bloggen sedan jag kom hem och kör därför ett kommentar-race)

2013-03-18 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0